Detox.

Jag är ingen sån som brukar säga vad andra sa.

"Alltså, hon sa att han sa och så sa dom.."

Men nu kunde jag inte hålla mig.
Jag har några bloggar jag brukar läsa varje dag.
Och ah, det är typ en grej jag gör när jag kör mitt dagliga babyläp-surf.

Natacha Peyre har skrivit om att nu ere detox som gäller och inte botox!
Det är typ det senaste uöööw alla måste köra det.

Så fanns det en jättejättejätte äcklig bild.
Jag var tvungen att skriva Detox på gogel.

Aså..fyfan vilka grejer jag kom in på!
Helt besatta kvinnor som tagit före/efter bilder på sitt bajs.
Helt sjukt.

Nån hade lagt ut långa bajskorvar på ett tidningspapper på GOLVET fattar ni?"?"
Nån höll sitt bajs över toaletten med en plastsked.

Och det här har blivit värsta trenden.

Det här var typ.
Det värsta jag sett sens 2girls1cup- videon.

Ni förstår inte...hur fan kan det här vara så vanligt och ingen grejigt?
Sen när började kvinnor ta kort på sitt bajs?
Ok, att Detox ska rensa kroppen och så, men man behöver väl inte ta kort för o visa.
Att folk inte skäms!
Och här har man gått och klagat på att jag slängt ut mig ett och annat om bajs.

Det är klart att ditt hoit kommer se annorlunda ut om du börjar käka massa annorlunda preparat.
Fattar ju vem som helst.

Jag skulle typ inte ens vilja köra en detox
på mig själv nu baföre.

Usch!

Sluta ät en massa skitmat bara, så ska det gå finfint ska du se.

Kommentarer
Postat av: morfin

Tror du att mannen bakom "gissa bajset" får ligga?

2008-06-25 @ 00:26:23
Postat av: farful

jag har bajsat vitt en gång. det var festligt. borde ha fotat det.

2008-06-26 @ 01:05:32

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback