Fest.

Wöhööu!

Igår har det festats för fullt och fortsättning följer ikväll.
Jag har värsta träningsvärken i låren efter mina mooves
på clubben igår.
Wöhöu!

Knas, hur ska jag orka dansa på kungsan för att sen dra vidare nånstans?

Höhöh, äe, det kommer bli kul.
Men för tillfället sitter jag och kollar på Extreme Makeover och gråter typ.
Man blir så rörd av folks historier..

Gud, vänta måste kolla klart....

Shit..ah..

Ger en massor av tankeställare.
Ibland är teve faktiskt bra.

Im so dramatic..hahah..

Aja, nu måste jag hoppa in i duschen och skynda mig.
Fan vad jag hatar att stressa.
Men Extreme Makeover var värd att se på.

Hörs imorn folks!

Kommentarer
Postat av: sandra

ahäää here you are !!

Varför tänkte jag inte på att du stavade med e på slutet ? Suck asså haha !

2008-06-29 @ 19:39:37
URL: http://sooulie.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback