Gäspartrött.

Guud, jag e såhär, gäspningstrött.
Tänker inte säga, att jag är så trött
att mina ögon går i kors för det gör dom inte.
(folk brukar säga så)

Jag får bara underbett när jag är trött.
Och typ, tom blick.

Igår gick jag ut efter jobbet.
Jej-si's afterpardey.
Helt rändom.

Hann vara hemma i 11 min för att dra på lite rouge o lippglåss.
Jag har alltid hatat lipglåss förut.
Det känns så jobbigt och kletigt och jag hatar det av hela mitt hjärta.
Det känns som att lipglåss hindrar mig från att prata.

Det bara klistras buaahbuahbuaah
och ser ut som fradga runt hela munnen till slut.
Trådar sig från underläpp till överläpp.

Eller så ser det ut som att det ska rinna av när som helst.
För mycket liksom.
Man kan inte lägga liite lippglåss heller, för då ser det fulare ut.
Typ, som att man HAFT de fint innan men det har gått bort.

Mest av allt hatar jag när jag träffar på hej gumman-folk
på clubbarna och dom ger puss på kinden med lippglåss på.
Aså ååååååh! Ah, där var mitt mejkup ruined.
(Som jag ändå haft i 16 timmar men ändå.)

Gäsp* shit aså, här håller jag på att gå i ide
medan solen står på topp och alla är midsommarglada.

Äe, men egentligen måste man ju inte hänga med i svängarna alltid.

Jag hade mitt roliga igårkväll.
Så. Punkt slut.

.........................................................


Några timmar senare...

Ah, nu står inte solen på topp längre, regnet ösar ner.
Lika bra.

Fan vad jag är seg.
Det är all vin igår.
Vin gör ju en sömnig.

Man hör ju det egentligen på själva ordet.
Vin. aka gäsp.

Eller så säger man vin och gäspar samtidigt.

Livet blir inte ens roligt med vin.
Vin gör en nästan deprimerad.
Jag som trodde att jag gillade vin.

Men aså jo. Jag gillar vin.
Men inte äcklig club-vin för 65 spänn.

Vin..

Äe..hahah, jag gillar att upprepa ord sådär.

Ska börja göra det oftare.

Äe vin aså...

Höhöh.
Näe, nu får det va.
Jag måste vila.

Hejs.





Det här är alltså inte Leo,
och inte heller ett nytt ragg,
utan det är självaste "Si The Helicoptah"
Leo's friend.

Kommentarer
Postat av: Haily

OOj ser att nagon har odlat naglar! heeey guurl, du behover bara ett rott nagelack som matchar med ditt roda lappglans..(eeh som om) hahah ah det ar verkligen jatte irriterande med tjejer (och killar) med smink och cigg fixering! Get a life likzoooom

2008-06-24 @ 04:41:48

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback