Hur gör jag?



Hahah, har tänkt på en sak..
Ni kanske undrar hur jag tänker när jag väljer ut meningar i mina texter
som ska få äran att ha fet stil.
Eller så kanske jag skött det där galant så ni inte ens märkt.
Men joo, det finns nog mer bakomliggande tankar än vad ni tror.

Höhöh, jo, men jag ska jag tala om vad min grej är..

Eller? Ska jag?

Då kanske alla börjar göra som mig.
Och så får vi bara massa Pascale-Copycats i hela bloggvärlden
och jag kommer inte palla vara sådär Asåå halåååa de var faktiskt jaa' som börjaa!

Men a..vidare..

Jag markerar meningar mest för att det ska se finare ut, och för att ni kära ska få lättare att läsa.
Jag vet själv att det är jobbigt att läsa det jag skriver ibland,
eftersom jag drar ut på varendaste liten detalj typ.
Kommer aldrig fram till saken, går in på annat och blablabla.

Så jag försöker att fatta mig kort och dessutom markera saker
som jag tycker att man borde läsa, för er som bara vill komma fram till grejen.

Hahah, jag försööker att inte markera meningar som jag själv fnissar åt och tycker är kul.
För att det ska bli sådär JUST HÄR MÅSTE NI SKRATTA.

För det blir ju lätt hänt.
Höhöh.

Äe, det var väl det.
Nu ska jag göra allt jag måste göra innan skola och jobb.
Slutar 22.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har inte tänkt på det där med feta stilen. intressant! gick tillbaka och läste tidigare inlägg, helt annorlunda när man tänker på det:) Jätte bra blogg för övrigt jag besöker bloggen dagligen dock första gången jag kommenterar här. Keep up the good work! Saknar bilder dock, det var du bättre med förut ifall man får vara lite kritisk.

2008-06-12 @ 16:20:36

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback