In this clöb.


Har ni tänkt på en sak?

Eller, jo det är klart ni har, alla tänker.
Shit, har ni tänkt på hur MYCKET alla tänker och du vet inte om deras tankar typ?
Tankar är verkligen ens, secrets.
Oftast.

Om man inte är som mig då.
Skapar en blogg för o skriva ut alla mina tankar om folk omkring mig.
Men ah, jag har ju hemliga tankar också, och dom får ju inte ni ta del av.
Men ah, visst är det en grej?
Tankar..

Iaf, det var verkligen inget jag tänkte ta upp i dagens ämne.

Äe, för dagens ämne är:....

Varför tror folk att deras saker inte är
lika tunga om man lägger det i någon annans väska?
(tro-tanke, handlade visst om tankar)

En person frågade ifall han kunde lämna sin vattenflaska i min väska en gång.
Hahah "en person" .
Nu var jag jättehemlig av mig.

Ah, men ah, visst kan jag lägga in den men det kommer bli tungt för mig.
Varför ska jag ta andras grejer.
Dom, har ju valt att ta med grejer, varför ska dom få äran att ha fria händer för?

Men sånt här händer mest på clubben.
Nån tjejkompis väljer att lämna in sin handväska i garderoben tillsammans med jackan.
Jag väljer det inte.
För ah, det blir bara jobbigt.
Inte för att typ, ah, "asoo mina cigg ligger där innääh!"
O sådär, men a, min plånbok, o diverse saker som kan behövas under kvällens gång.

Tycker det är jobbigt med tjejkompisar som vill ta ut sitt läppglans,
sin ögonskugga, sin ailainer, sin typ mobiiil och ciggen!

........För att lägga in det i MIN väska.
Lämna över ansvar+tyngd till mig.

Och sen tappar man bort varandra under kvällen
och där står jag som en fool med allas saker, uttryckslös med underbett.

Äe, det gillar vi inte.



Hahahhahaha! Dubbelmoral!
Förra veckan berättade jag om att
jag la in min ipod i Mickis ryggis och glömde den sen.
Hahah, o här står jag och klagar.
Men äei. Jag tycker det var skillnad.
Jag fick fan springa efter en cykel, nåt kunde dom väl avlasta mig med.


Kommentarer
Postat av: morfin

Jag har aldrig förstått hur de orkar lämna in värran i garderoben och sen stå där och köa och böka i tre evigheter för, som sagt, att ha sitt läppglans i typ fem sekunder. Var som jag, ta med allt du äger och få ont i axlarna, skit i läppglans (det är ingen som ser eller bryr sig om ifall dina läppar skimrar rååsa eller rött i clubmörker ändå. inte annars heller för den delen), ha inte kompisar (slipp därmed att bära deras grejer) och skit i klubben och stanna hemma och spela tvspel istället.

Puss

2008-06-19 @ 22:33:45
URL: http://morfint.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback