Jävla.

Jag har tappat bort min mpfucking3-spelare.
Den är helt borta.

Det stör mig fett mycket, eftersom jag inte kan sluta tänka på vart den kan vara.
Jag skäms nästan för att jag tror att en viss person tagit den.
Men a, så får man inte tänka tills man har tillräckligt med bevis.
Och varför skulle hon eller han ta MIN mp3.
Ja, varför min och ingen annans? Dum fråga.
Mp3-spelare som Mp3-spelare.
Men ändå.

Näe, fan jag blir arg!
Och inte kunde jag sova heller.
Somnade runt 5 och vaknade 8.11.

Varför? Jag ställde ju klockan på 11.
Meningen var att jag skulle ha svårt att vakna kl elva,
slumra till och vakna igen av 11.07 larmet.
Istället vaknade jag tre timmar tidigare + 4min.
Från ingenstans.
Javla shitt.

Jaa...hur ska det gå för mig..

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback