Jevla!

Oj vad jag är trött.
Så JÄVLA trött!

Mest på matte, och då menar jag inte att jag är trött på en kompis som heter Matte.
Eller att jag är en hund som är trött på sin ägare.
Jag är trött på matematik.

Kvaderingsregler och andragradsfunktioner.
Pi.
Allt som har med matte att göra.

Jag får verkligen huvudvärk när jag ska lösa ett tal.
Och då menar jag inte sådär YYFT! PÄLLÄ!
Utan jag får migrän på riktigt.
Jag får prestationsångest, och allt som hör till.


Tror inte att jag känt mig så stressad förr som nu.
Jättejobbigt.

Men nu tänker jag sova iaf.
Cool down.
Im only human.

Jag vill nästan gråta.
När jag blir så här stressad så blir mina käkar spända,
och det är det som leder upp till huvudet och ger värken.
Tror jag, om jag ska agera medecinman.

Eller så är det psykiskt, om jag ska agera psykolog.
Vad det nu än är så hatar jag det av hela mitt hjärta
och jag förstår inte varför jag ens gör det här.
Men a, nu ska vi inte exagera.

Allt jag behöver nu är sömn och nåt som gör att jag kan slappna av.
Jag tror inte på örter och skit.

Vilket betyder att mina tankar om att jag skulle vara medecinman e brända.
Och om jag ska tänka psykiskt så kanske jag reagerar så här för att jag inte vill lära mig.

Men det är inte sant, för allt jag vill mest i hela världen just nu är att förstå matte.
Ska ni veta.
Jag förstår bara inte varför jag inte förstår.

Varför Pascale?
Varför lilla söta rara?

Höhöh, ah dedär var jag bara tvungen att lägga till för att rycka upp mig själv.

Men a, som sagt, all i need is some sleep, ingen jävla uppryckning.
Hahah, ingen såndär Börje, 54 som pratar med stora bokstäver.
HÖRRÖÖÖH! PAGGEÖH!!
RÖÖCKK ÖPP DÄÄ NUUH!!.....HÖRRÖÖHH!


Kommentarer
Postat av: haililuttan

HEJA HEJA HEEEJJJJJJAAAA!

2008-06-08 @ 02:12:43

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback