Kenaz.

Heeeej männcher!

Jag ligger just nu i min sjuksäng, väntar på bättre dagar.
Svalkar mig med glass till frukost.
Eller a, jag har vart vaken ett bra tag nu, men det här är mitt första mål.
Idag tänker jag inte resa mig från sängen alls.
Om det verkligen inte gäller, förstås.

Men jag planerar att inte bajsa, inte gå upp
och laga mat, inget som kräver minsta ansträngning.

Istället tänker jag anlita far min, och syster min,och kanske bror min,
att hjälpa mig med sånna saker.
Alltså ge mig mat.

Har sjukskrivit mig från jobbet.

Åh, jag är verkligen en heelt annan människa när jag är sjuk.
*Inte lika rolig.

Hahahah.

Nä men aså,,ah. När jag är sjuk är det typ.

Ända gångerna jag är seriös och inte skriker,
larvar mig, eller får spasmer.

O wattaheck?
Varför fick jag större stil på bokstäverna här uppe?
Oj, nu råka jag trycka nåt igen.
Vad jobbigt.
Vet inte ens hur.
Aja.



Jag vet, tavlan är helt rändom.
Men den kändes bra där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ända är synonymt med stjärt, vilket påminner mig om att jag ska kissa nu.

2008-06-26 @ 01:09:45

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback