Klagomuren.


Hej männcher.

Jag har syndat..
Syndat och varit lite dum..
Meningen var att jag skulle festa tänkte jag skriva.
Men meningen var att jag skulle i princip låsa in mig själv och plugga matte.
Men så blev inte fallet.

Istället har jag festat.
Ah, det var kul.
Sen fick jag en aka utskällning av han vet vem han är,
när jag vinglade omkring på stureplan.
När jag säger vingla menar jag att jag hade high-hillz, mamma.
Så fick jag värsta ångesten.

Jättejobbigt, precis efter att man vart ute och haft jätterowligt o allt.
Så ba. Nej va jobbigt.

Jag är inte dum.
Jag vet vad jag gör.
Men jag börjar mer och mer tvivla på mig själv när det gäller det här.

Jag kan inte fatta själva grejen att jag sattit mig i den här situationen.
Men a. Nu är det så här.
Vill man så kan man.
Ska man ju tänka.

Ska inte klaga mer om det.

Men a.
Jag får stå mitt kast.
Idag gick jag inte ut iaf.

Jag kommer plugga ikväll/inatt.

Så mycket jag kan.
Så behöver jag inte ha det på mitt samvete.

Så. Punkt slut nog om det.

Igår efter cluben kom det fram en ful kortis-kille
som ville krama mig för att han hade tagit studenten.
Jag stod och knapprade sms på mobilen och var inne i min grej.
Kollade bara upp.
Sekunden efter kommer det fram en lika ful kortis-tjej med stripigt hår och puttar mig.
"ASÅÅ RÖÖÖR INTE MIN POJKVÄN!" Skriker hon, som om det vore det jag ville mest i hela världen.
Det blev lite tjafsigt.
Och från ingenstans kommer hennes lilla pojkvän och säger till mig:
"Om du vill min flickvän nåt, så måste du gå igenom mig!"

Jag förstod inte varför han kom
och försökte spela hjälte när det var han som orsakade hela grejen.
Hahah..
Äe, fulla ungdomar..

Fan, jag kände mig nästan lite offended för att hon trodde
att jag var ute efter hennes pojkvän - eftersom han var jätteful.
Men det kunde ju inte hon veta att jag tyckte.

Dom kanske bara ville ha lite action en torsdagsnatt.
Make up a stårry och utspela den på kungsgatan.
Välja ett offer som i fallet råkade vara jag.
Säga sina repliker, göra sin grej, för att sedan känna tillfredsställelse.
Båda två.
Jag vet inte.





Jag och storebror på Mosquito förra helgen.
Vi är inte så lika tror jag.
Fast samma humor har vi.

Fan, jag missade sista Bar Brazil på Berns igår.
Istället var jag på Sture.
Men jag hade ändå kul fram tills då jag började känna ångest.

Aja, hej på er, nu blir det matematica för mig.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback