Kortis vill..

Hej gott folk.

Hahah, "gott".
Hej, eckligt folk ockso.

Jag sitter po Leo's babylap.
Eller naei, det gor jag inte, for do hade den gott sonder och do hade Leo blivit forargad.
Ae, det vill vi inte.
So for allas trevnad sitter jag vid datorn istellet.
Mycket roligare so.

Gherrow-musik strommas ur hogtalarna.

Lite musik som handlar om "shordy"
Varfor moste alla nya hophop lotar handla om vad shordy vill?
Jag skiter vel i vad shordy vill.

Shordy want a thuuug

Shordy hon vill ha allt aso!
Hon vill ha en thug,
Hon vill ha flaskor po klubben.
Hon vill att man ska gora det saftigt for henne.
Och sen vill hon massa andra saker som ar po grensen att jag inte kan ta upp det her.

Men aso,
vem e denna shordy o vad vill hon fron folk
o varfor e hon med i alla nya hiphop lotar?

Vad er det for musik?
Fast a, jag kan endo digga det ibland.

Jag hatar verkligen tung underground-musik som har en mening och allt endo.
Som man "moste lyssna po teeexten po"
Son musik, som t ex killar brukar saga: "Aso den her loten moste du hora".
So for man sitta tyst po en sengkant och forsoka henga me om
vad rapparen har o saga om sin barndom o hur monga gonger han har blivit skjuten
och hur mycket han vill att man ska fucka polisen.
Och hur mycket niggas aint shit.

Och samtidigt moste man visa forstoelse for killkompisen som
sitter och diggar tungt med huvudet i takt
och legger in nogra ord som han kan i loten...

Ae..hophop o rap e inte riktigt min grej.
Och vad jag hatar mest av allt ar nar nogon beatboxar.
Aso...hahah!
Jag for angest.

Ae, forresten so gor matten skit.
Kommer troligtvis inte lara mig matte B po 2 veckor.
Men a, ifall jag inte gor det so gor livet vidare.


Jag frogade Leo precis...

Pascale: - "Leo, vilken kendis skulle du kunna saga att a, hon e en
riktig shawdy?"
Leo: - "Typ, Christina Milian."
Pascale: - *Oppen mun, uppdraget ogonbryn. "Nu kommer jag hata henne"

Hahah. Ae, det kommer jag inte.
Men nu vet jag.
Fast naei, for mig kenns shordy mer som lite, ruff o inte cute som Christina Milian.

So jag var tvungen att froga Leo en gong till...
Nu sa han att shordy e abstrakt.

Jag koper det.


Kommentarer
Postat av: Diana

Hahah P . du är så himla rolig ...

2008-06-05 @ 15:35:40
Postat av: haily

Jag instammer med forgaende talare!

hahah nej men en "riktiiii" shordy for mig ar typ lite mer thuugiigare an christina milian...som typ foxy brown,..fast enda inte!!

2008-06-08 @ 02:18:07

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback