Mina nya springskor.

Jag har köpt nya springskor!

Eller a, det var inte precis som att jag hade nåra innan.
Det var ju en av anledningarna till att jag köpte dom
Höhöhöhöh.
Eller jo, jag hade, fast då var jag 11.
Nu är jag tio år äldre och det här är mina första par sen barnsben.

Dom är såhär, typiskt ingridska, aka  Ingrid, 57.
Jobbar som kurator och vägledare.
Frilandsar som journalist och håller bloggen "Mortionera mera".
Är frånskild och har aldrig mått bättre.
Bär jeans till kavaj och självklart åker joggingskorna på+Fjällräven-ryggsäcken.
Tänk er, Fjällräven-ryggis över kavaj.
Är inte det hemskt?

Hahahah.

Hahah, äe, men dom är bra alltså.
Det är lite underskattat av ungdomar idag att gå runt med springskor .
Jag tycker att alla springskor är fula.
Så jävla..överdrivet mycket detaljer på och streck och linjer.
Dom ser verkligen ut som riktiga gympaskor.
Aså, sådär som gympaskorna såg ut 91 typ.

Eller, sånna skor man bar 91.

Men dom är superbekväma iaf.
Och jag kan träna i dom.

Shit..ångest.
Jag har inte tränat på en månad.
Men a, nu börjas det igen.
Rättare sagt i övermorrn typ.

Idag gjorde jag tentan..tror inte att jag klarat det.
Får se.
Livet går ju inte under för det.
Eller hur?
Äei, höhöh, det gör det ju inte.
Se så, upp med hakan!
Menar jag till mig själv då..Jag brukar ju OCKSÅ läsa min blogg.

Igår blev jag mystiskt sjuk under natten och kräktes.
Det var jätteläskigt.
Nej jag var inte orolig inför provet.

Tror det var smoothien Leo gjorde.
På sylt liksom.
Det blev jätteäckligt.
Man kan inte bara sylta saker sådär.
Det är inte som att salta mat precis.
Sådär att man bara gör.




Hahah, min ståställning gjorde ju inte saken bättre.
Men dom seer bättre ut i verkligheten än på bild.
Hahah, min mamma eller någon annan vuxen hade nog inte
förstått varför jag tycker att det är så fel med springskor..
Det ser bara så mobbat ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHA av vad jag alskalr dina beskrivningar pa Ingrid och alla andra stereotyper du beskriver! Aeee du e klockren

2008-06-19 @ 03:23:20

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback