Next stop, Slöössean!

Hahah, jag är så stolt över mitt:

Jag gjorde den verkligen med kärlek!
Så, tänkte använda den igen lite.
.................

o00°°º-˜˜*VäLkoMmeN tiLL MiTt kRyPiN!*˜˜-º°°0Oo


Igår när jag satt på tbanan, så hörde jag..
"Next stop. Medborgarplatsen."

Guuud! Aså jag vet att vi brukar få lite turister och så till sommarn,
men man behöver väl inte ta i så hårt.
Och a, det var liksom, det ända engelska dom sa.
Vadå, säkerhetsåtgärderna då?
Ska inte turisterna få veta att man inte får röra dörrarna när tbanan åker?

Om det är nåt dom inte skulle kunna läsa på digitalskylten så är det väl
säkerhetsåtgärderna.

Man fattar ju att Medborgarplatsen är en station.
Och turister kommer veta det, man har väl map och sånt med sig
och är extra vaken när man åker som turist i ett land.

Hahah,
Next stop - Citizen Place.
Hahahah, åh vad tråki.

Aaaa men aså ni fattar!

Det är inte så att man undrar vad i helskotta dom menar när dom ropar ut en station.

Nästa, Slussen!

....Wattaheck? Slasn? Whats däät?!

SKANSKTOUL?! What do they mean? Do we have to go off now or what?


Det är så där...helt onödigt.






Kommentarer
Postat av: Leo

Citizien Place HAHAHAHA

2008-06-18 @ 16:12:06
Postat av: Lesedi

Haha nu kände jag mig dum! tog ca 5 min för att fatta citizen place! haha!

2008-06-25 @ 16:01:23

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback