Youths in the Gherrow.

Hei.

Och så fortsätter veckan som vanligt då.
Nästan.
Snart.

Jag har haft huvudvärk 4 dar i sträck nu.
*Oh no here she goes again.

Mm, jag vet. Ångest att läsa.
Men a, jag har haft bättre dagar kan jag säga.
Har verkligen kämpat och försökt nu med matten och förhoppningsvis klarar jag tentan.
Får se.

Men min huvudvärk har verkligen förstört.
Jag vet inte varför, jag har typ haft huvudvärk en gång tidigare i livet.
Och nu ba. shouff! Kom den från ingenstans.
Migrän*.

Känner mig som en gammal kärring.
Jag har inte ens lyssnat på min ipod.
Ah, juste, jag har inte berättat det.
Min ipod är funnen, för er intresserade hade jag glömt den i
min militärgröna jacka uöööuuuw som o0O-MicKiS-O0o lånade
av mig, eller a jag typ laren i hennes emo-väska en gång
när hon och Cookie uöööu cyklade till Bredäng från Västertorp
och jag sprang efter som en åsna och kom före dom till Samis studentskiva uööuw
och allt var bara så spontan och wöuu ungdomligt.

Fick ett sms från Mickis
några dar senare.
(Lillsyrrans vän, och min lillesyrra jag aldrig fick hahahhaha, grov ja e)
"Halå, jag har din mp3 så du behöver inte vara orolig!"

Aså, har ni tänkt på det här?..
Tonåringar, dom har alltid så mycket för sig,
och det är alltid nåt som hänt som gör att dom måste åka långa vägar,
typ till Hässelby för att Jossan glömde sin mobil i en kompis killes ficka,
men man har inga pengar på mobilen så man kan inte ringa nån bara smsa och a,
man ska hinna allt o på vägen ska man träffa Natta och hennes kompisar o bara säga hej vid plattan
sen åker man vidare och så frågar man om nån har en cigg o bjuda eller ifall nån kan köpa,
o samtidigt planerar man inför kvällen och så tar batterierna slut på mobilen,
så man får ringa till Sannas mobil o fråga efter en.
Fast då är man inte med Sanna längre, utan med Kim, så man blir hänvisad till att ringa denne Kim.
O Sen har nåns kille gjort slut och det är värsta grejen för att kompisen
strulade med en annan kille på Jonnys hemmafest och då...

Ah, ni ser.
Det är så jobbigt och ångestfullt med ungdomar.
Hahahaah!




Ah, här ser ni en bild på ett gäng.
Cookies gäng.

Aså, ah, man kommer alltid i gäng"
Det är som med keds, - man har keds.

Och, nej, jag var inte likadan.

Kommentarer
Postat av: Mika

haha aa det är liksom sant. Nu är jag i jakan och jag måste till fruängen för att hämta en sak för att sen åka till åkeshov! inte lika grovt som det som du sa men fan det stämmer

2008-06-16 @ 12:46:07
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: morfin

Jag är nästan kvar i samma grej. Åker till högdalen för att lämna av en pryl och när jag ändå är på gröna linjen så stannar jag förbi i Årsta och morsar på de som är där. När jag är tillbaka i slussen kollar jag om någon annan vill mig något, svänger förbi odenplan eftersom det ändå är nära osv osv.

Fast det var spexigare när man hade kontantkort. Blev mer sport så. Fast jag hade typ alltid pengar på min ändå, så den fick jag låna ut till alla andra eller ringa upp de som var fattiga för att de hade snålringt en signal osv...

2008-06-16 @ 22:07:50
URL: http://morfint.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback