*Nostalgii*


o00°°º-˜˜*VäLkoMmeN tiLL MiTt kRyPiN!*˜˜-º°°0Oo



Hahahhahahahah!

Kommer ni ihåg luwnar?!
Eller Skunk?!
Alla skreev typ så.

Jag hette liksom Mulattkatt på Playahead.
Hahah.

Jättetufft på den tiden.
Åhhhhhhhh!
Hur kunde jag kalla mig själv katt?
Pinsamt värrRRe höhöh.

Vidare till min rubrik.
Nostalgi.

Fan vad jag hatar ordet nostalgi!
Det är bara för att alla använder det.
Det är sååå tvåtusenåtta liksom.

Jag lovar att man använder det mer nu än vad man gjorde 2007.
Eller 2006.

Fan jag har haft värsta nörd-problemet idag.
Mina glasögon har skavt över örat.

Aja. Det var allt för idag.
Jag som tänkte att jag skulle lägga mig tidigt och få sovmorgon.
Men näei..jag lyder inte ens mig själv.

Godnatt!!




* lÄmNa FoTsPåR i MiN GäStisZz*-o0O





'GuMmiZz JAag!





*Jossan.





Billy Rock va. Rockabillö.




Hahah, Tage från Tre Kronor *nostalgii


Äe, allvarligt nu!
Cookie, sluta tramsa, gå ut ur mitt rum, bytt klart mina lakan
eftersom du suttit med tunnelbanejeans, och låt mig sova.



Kommentarer
Postat av: Lesedi

Hahahahah! tack för dagens skratt! Frågan är verkligen varför man va så pinsam när man surfade som "liten" själv hette man afrochick, säger sig självt ! hahaha

2008-06-18 @ 11:35:41
Postat av: SabinaChantelle

hhahaha, din blogg är väldigt intressant :P

Hahahah mulattkatt ... du anar inte vad jag hette ... typ jigga nigga nått :P

jätte mobbat !!!!!!!! men men ... :P

Ååhh e cookie din syrra :O hon har varit på min dans några gånger ...

Aja hare najs :)

2008-06-18 @ 16:06:28
URL: http://sabinawilliams.blogg.se/
Postat av: Haily

Alltsa fan vad jag alskar dig! och du e sa duktig pa att express yourself, din omgivning, samhallet och bara fran allt och inget. Fran dina bakterie fobier till galna tanter och gubbar som ramlar over dig pa tunnelbanan.



och snalla hahha TAGE FRAN INGENSTANS, du anar inte hur mycket jag skratta, vakte min tia..haha hans flickvan BOIMBOOO liksom!! 3 kronor 4 life!!!



Det abolut varsta smeknamnet jag har sett under internethistoriens tid : WhiteNiggah....va fan ar det!?





/Fran tidigare: SoftChica (Lunar & skunk) , LadyZoul (Playahead)

2008-06-19 @ 03:31:46
Postat av: Anonym

Hahaha <3

2008-06-19 @ 22:39:26
Postat av: Anonym

....hahahahhahaha. jag kan inte sluta skratta.

2008-06-19 @ 22:40:30
Postat av: Anonym

...hahahaha. det går inte över! taggen för fan! :D och jossan.

2008-06-20 @ 00:46:05
Postat av: Mika

hahahahahahaha!

2008-06-21 @ 16:53:12
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: Anonym

ASSÅÅÅ bästa inlägget någonsin. du kan nu ta bort resten om du vill, jag skulle kunna läsa just detta inlägg varje dag och skratta åt det och inget mer.

2008-06-26 @ 01:12:46
Postat av: morfin

Var tvungen att bläddra igenom din blogg för att hitta tillbaka hit och se om jag fortfarande tyckte att det var roligt och det var det. Hahaha.

2008-12-01 @ 20:04:24
URL: http://morfint.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback