ROFFE BLIR FULL PÅ FOLKÖL!

Oj oj oj..trött jag är..

Kom hem för ett tag sen..fråm djob.
Har fått lite higer position, lite better pay.

Äe, det är bra..men samtidigt så börjar nationella provet närma sig..
Så aah..kommer inte att vara så social denna vecka, - ah, det säger
jag mest till er närma då, som jag brukar träffa irl.
Eller a, det säger jag hela tiden.
Ändå när man ringer mig så hör man hög clubmusik i bakgrunden.
HALÅAHH?!DONKDUNK BONDONGO DONK DONK DONK!
ASÅÅ JA HÖÖR INGENTING! RINGER DIG SEN! HEJHEJ!*
klick.

Höhö, nääei..så vare bara i början,
när jag firade för varje tal jag lyckats lösa.

Men a, det är inte så att jag kommer sitta ensam som en folkskygg neandertalare,
Fast det är inte långt ifrån.
Jag måste skärpa mig nu.

Äe, hej på er grabbar.

Förresten..min rubrik! Hahah,

"ROFFE BLIR FULL PÅ FOOOLKÖÖL!!"
Så ropade en fullgubbe som kom på cykel,
mot en annan fullgubbe som satt på en bänk.

I samma ton som när barn brukar ropa: "Duu kan iinte taaa mejj"

Jag vet inte om det bara är en intern grej att jag tycker att det är roligt.
Och Cookie då, som också var med om grejen.

Men jag brukar få sådär ryck och skrika ut meningar som är roliga från ingenstans.
Det har ändå blivit en grej man kan skrika ut om det blir tyst minut.
Hahahah.

Leos kompis ropade en gång från ingenstans: "AAAAJIIIKÅÅ-ÅH!"
Han lät verkligen helt som ett svenskt fopoll-fän.
Fastän man inte alls kan tänka sig just honom ropa ut så.
Jag tyckte det var jätteroligt.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback