Stackars.

Stackars lilla mig är sjuk och hostar.

Stack ut igår efter att ha varit hos brorsan min och druckit lite goda drinkar.
Hade en bra kväll till en början.
Sen började det lukta för mycket svett i lokalen.
Reggaeclubbar luktar så mycket svett att det är sjukt.

Folk tänker väl att själva reggaestilen är avslappnad och så,
men shit, så avslappnad behöver det inte vara.

Dom borde införa parfym och sånt på toaletterna, som på clubbarna i London.

Orka stå och dansa i en dimma av svett.
Äe, så jag blev ohajpad o drog.

Idag har jag och Leo chillat här med pappa och Cookie, och Leos kusin Chris.
Hahah, aså det är så typiskt svarta o säga att man är kusiner.
Eller brorsor.

Haha, lägg märke till att jag sa jag och Leo som en enhet.
Gulligt.
Cookie flätade Chris och jag agerade whifey och lagade mat.

Nu är jag helt utmattad och ska sova.
Fett skönt att den här kvällen bara ska vara min.
Och jag tänker njuta av den som fan.
Bara slappna av med mig själv..

Tänkte bara nämna det för er så ni slipper sitta här och vänta på mina små inlägg.

Höhöh!

Äe, hej på er kära vänner.








Kommentarer
Postat av: Diana

HAHAH du är för skön asså.Du anar inte vilket leende jag har på läpparna just nu.Jag har suttit och läst dina inlägg sen en månad tillbaka lr nått.Har inte kunnat läsa sen flytten, men jag haffade datan på jobbet en stund för att hålla mig uppdaterad....Hörru jag har grov träningsvärk sedan torsdags kväll.Jag är helt rubbad i kroppen efter den kvällen.Jag börjar bli pensionär asså (man blir som man umgås) HAHA. Måste återgå till mina tanter som skriker på mig....

2008-06-22 @ 14:52:26

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback