Svar på tal.

Aka, Pascale svarar på snälla kommentarer.
Hahah, ni tror väl inte att jag ska sådär komma med en värsta diss nu,
bara för att jag skrivit "svar på tal" som rubrik.
Äe, så kul ska vi inte ha det.

Jag hade iförsig kunnat göra det lite då och då.
* A förresten, du som skriver till mig o e anonym och säger si och så.
Skapa lite obalans.
Men vi skippar det och förblir glada istället.

Eller shit, näei! Om jag tänker efter så har jag faktiskt haft "turen" att inte få elaka kommentarer.
Kanske EN. Och ah, två om jag ska tyda "Hahah, sepe" Som elakt.
Fast faktiskt så gillar jag inte när man säger Cp, det är fult.
Ja, jag vet, jag har sagt cp en massa gånger i mina yngre dar,
men nu är jag lite mogen och så.

Iaf..

Jag blir alltid lika glad när jag får en kommentar.
Hahah, eftersom det inte sker så ofta och typ 70%
av alla komentarer kommer in för att jag typ tvingar folk att kommentera.
Men a varå, de e normalt.

Jag ska inte ens behöva be om det.

I ett förhållande måste man kunna ge och ta.
Och a, de e samma sak här då.
Om man skulle anta att bloggen är där jag ger och ni tar o måste ge tillbaks
för att det ska bli jämvikt osv.
För att få ut y:en på en sida.

Shit aså, ni förstår inte hur mycket matten påverkar mitt tänkande på fritiden.
Och natten. Jag drömmer liksom om x.
Hahah, aså, inte att jag drömmer om mina ex, utan, X som en variabel.
Fattar ju vem som helst..

Iaf..

TACK, Lisa för din första kommentar! *Grattis.
Höhöh! Jag blir verkligen jätteglad att se "nya ansikten" bland kommentatörsfälten.
Hahah. Kul att du gillar det.
Ungefär vad för slags bilder är det du saknar?
Vanliga bilder på typ, nåt som jag skriver om?
Typ, hej jag gillar bananer idag
och så hänvisar jag med en bild på en bananklase under texten?
Eller mer sådär, mitt ansikte inklippt i en bild?

Det vore faktiskt lite trevligt om ni berättade för mig
vad ni vill se mer av och inte.
Så, fortsätt!


Haily, neej jag jobbar med Börje, Peter och Larsa vid modulerna som vanligt!
Inga konstigheter, förutom att jag typ måste ha företagets kläder på mig.
Höhöh.
Heheh, du är så flitig på o kommentera! Sötis!!
Jag saknar dig faktiskt jättemycket
och får alltid ett stort leende på läpparna när jag tänker på dig.
Ses snart! ( Haily, för er intresserade, är i Caracas nu och praktiserar.
Hon går en sociologi utbildning och det här ingår i grejen att hon ska praktisera utomlands och hon valde sitt homecountry Venezuela.
Im so proud of her.
Hon är verkligen en förebild, åah, så fin människa!

Äe, nu måste jag vila mitt huvud.

Jag kanske har drabbats av nån slags obalans+jag vill bara slita av mig håret-stress.
men a, det går över snart.
Har faktiskt varit sjuk från jobbet. Jag som precis börjat.
Men jag har vart tvungen fan.
Annars hade jag gått bananas.

Nu går jag på riktigt.







Kommentarer
Postat av: Haily

AAh sotnos! tack for the space du gav mig!

haha neeeeej du har blivigt en utav dem som man tror man ska vara extra forsiktig nu, shit posten klader och grejer det ar ett hogre steg pa trappan! Vet inte om jag ska gratta dig eller forsoka uppmuntra dig att saga; Ne pascale dags for forlyttning alternativt transferering till ett icke posten arbete!



Men du ger posten liv!!!

2008-06-19 @ 03:13:50

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback