Tyvärr.

Blev det inte så mycket lektyr för er del.
Inget att roa sig med på jobbet.
Inget nytt skvaller att höra.
Inget o göra när man har tråkigt.
Ingen blogg att tipsa folk om.

Äe, för jag orkar inte.
Inte idag Linus, mamma orkar inte leka.

Jag har feber och jag ska gå jobba om 20 min.
För att kunna försörja mig själv.
Och köpa kläder, bottles in the clöb, mat och sånt.
Diverse sanitetsvaror.
Betala av mina lån på typ en miljon kronor.

Ååh vad jag är omodead.
Inte o-mo-dead. Så där Hoiiiitdöd.
Fast det också.
Men jag menade o-modead som i va ere fö måod.

Vill ni veta nåt kul?

I helgas tappade jag min mobil i mitt kiss.

Sen, så har det inte hänt så mycket mer.

Cookie och jag kollade moovies och hade "syskon-kväll" i lördags.
Leo fick ta grabbkvälls-ledigt för vård av flickvän i söndags.

Idag har jag haft tvättid.
Och oj! Nu måste jag hämta kläderna.

Lil'D slängde sig på marken idag och grät.

.................................


Jag bara stod med underbett och orkade ingenting.
Jag ville göra likadant.
Ja shit, det borde jag gjort.
Undra vad han hade gjort då?
Höhöh.

Livet var så jobbigt och gubben som
gick förbi trodde väl att jag misshandlat lillgrabbsen.

Ah, Jag har brett macka till mig som middag på jobbet.
Hoppas jag inte glömmer den.
Då blir jag ledsen och utan.
Ensam och lämnad med underbett.

Ska packa ner den nu i min väska.
Annars hade det varit pricken över i:et.

Om exakt 7 min måste jag vara ute ur dennna lägenhet.
Får jag gråta nu?



Kommentarer
Postat av: Elsa

da be mamo, plat6i malko i 4e vidi6 4e tsi4ko 6te stane dobre... plat6i plat6i.... as sam tuk... :D

2008-06-24 @ 00:50:54
URL: http://bartendressa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vsi4ko menar jag ju...daaah... jävla rookie bulgarie jag e asso

2008-06-24 @ 00:52:05
Postat av: Pascale

blogodary..as sum tolkova bolen..mnogo me boli halsen...takav e jivota..ouges..skoro ste se vidim..6e hodi me na trenirofka!

2008-06-24 @ 01:09:31
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh lele boshe, tove e sram...



ama dobre.. kogato si dobar 4e se hodime da trinirame malko.. i 4e staneme mnogo krasivi momitchi.. aaaa teka!

2008-06-24 @ 01:29:13
Postat av: Pascale

da..kato imam vreme..ama ti si mnogo krasiva..sas tukov.. hobavo goliam dupe! i as su6to=P, nali?

Haide..leka no6t..

2008-06-24 @ 01:39:45
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Haily

"I helgas tappade jag min mobil i mitt kiss."



Du fick mig att skratta oavbrutet i 3minuter typ med den dar meningen...



men hur lyckades du skrev du inte!!!!Svara pa nasta inlagg tack!



puss

2008-06-24 @ 04:51:01

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback