Aktiva Päsc.


Idag har det vart en såndär lite fullt upp dag.
Eller a, iaf en sån dag då jag inte bara latat mig.
Inte för att jag BRUUUKAR göra det men ändå.
Man kan säga att jag varit lite mer aktiv än vanligt.
Hahah.

Jag har gjort lite ärenden, postat viktiga brev, träffat vänner,
PROMENERAT, inskolat mig så jag kan bli nåt nångång i livet, kollat serier.
Återkommer om serier sen förresten, kanske.

Nu sitter jag och söker jobb och äter mina coca-cola-godis.
Kom på att det vore ju bra att översätta mitt engelska cv till svenska
nu när jag ändå ska vara här och hålla på.

Äää prutt, allt är jobbigt,
mest för att jag tror jag börjar få bihåleinflammation igen
och då vill man bara banka huvudet i en vägg.

Jag lovar att det är kalla Sveriges fel.
Jag är alltid sjuk här.

Äe, nu ska jag fortsätta med mitt och ha öppen mun och tom blick.
Hoppas det kommer dregel.


image337




Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback