Back in Sweden

Fan vad trött jag är.
Jag har liksom, behövt gå i ide.
Har sovit och halvsovit hela dagen.

Kom hem natten till torsdan, noll sömn,
la mig brevid Cookie och pratade och var kall om kroppen och bara störde hennes sömn fastän mamma sagt aja baja peka finger-stör inte din sister.
Vaknade tidigt, handlade med mamma och bar tunga påsar med påskharar till barna.
Sen åkte jag o hälsade på alla andra i fämilyn.

På kvällen blev det lite Martinique-Rhum som Älex fluge över från Pärrys..
O vidare ut clöb dänsing ål night long va.
Sen blev det taxi hem och sen blev de ut igen in de miedl of the night för att träffa min
käre make som fluge sig över hit till Sverige också, i brist på nåns pruttar och gnäll.
Hahah, jag bara gick ut helt från ingenstans som om det vore mitt på ljusa dan.
Skönt faktiskt.
Att göra lite sådär cräyzy saker och känna att man är stor till och med i UWESA
och KANNN göra sånt här utan att bli nypt i örat, eller bli kallad för en revolterande
tonåring som vill tyywp ryymmaaah!
Bort bort från hela världen.


Sen blev det en familjedag igen.
Har läst "Ingrid Har Plåster-boken" kanske 20 gånger nu.
Om och om igen.
Kan den utantill nu.

"Ingrid har aj."......................


....................."Inget hjälper, bara plåster."

"Massa plåster.",,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

............................"Måste köpa nya plåster."

"Mer plåster.".......................................


Öö, bra och pedagogisk bok.
Såg att det var Katerina Janouch som skrivit den.
Hon borde väl allt hålla sig till sitt "vanliga genre" tycker man nästan.
Aja, lillbarnet gillar den iaf.
Det är som en tröstbok.

Oj, nu råkade jag nysa mig själv på handen.
Det blev hoitjobbigt för det blev värsta duschen
och jag fick stanna upp och tänka mig för ifall det var jättejobbigt och hur jättejobbigt i så fall.

Jättehoitjobbigt var det.
Så luktade jag på handen för att känna ifall jag hade dålig andedräkt,
men det hade jag inte.
Så då vare ingen grej.

Nu ska jag kolla lite serier, det tycker jag nästan att jag är värd,
efter ren rhum och en tequila, tvu tequila, tri tegmuila
och inge riktig sömn+ gårdagens smink och kurragömma.

Hej på er.


image334

Jag och kusin Laura.
Laura e vild o galen.
Överhajpad och slåss mycket.
Men det är bara för att hon heter Laura.
Jo, ja vet, för det finns en viss Laura på dagis,
som jag och Lois analyserade en gång för ett psykologiarbete.
Hon var likadan.
Och tänk er alla Latina-Lauras som e
sådär oyeee loocaa och vill sno allas killar
och vara bäst på dansgolvet i magtröja.
Som rispar upp folks bilar.
A men lauror är såna.


Kommentarer
Postat av: showiit

Jag hade också en laura men hon hette inte laura,haha

2008-03-22 @ 09:00:50
URL: http://showiit.blogg.se
Postat av: showiit

SV:taack så mycket...

2008-03-22 @ 18:18:57
URL: http://showiit.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback