Bara för att.

Äe fan.
Jag har blivit lite slapp och vart busy o så.
Jag skriver ju mest för mig själv (Aa, jag vet, så säger alla.)

"Assooo jag vill typ skriva blogg för att jag ska tywp minnas alla gånger jag och Jossan och Natta vart ute hela natten och då hahah då Sanna va så full att hon hamnade på mariapowl hahah o då Anwar o alla grabbarna från HUSBY kom på hemmafesten fastän dom inte var bjudna."

Eller.....

"Aso jag vill typ skriva blogg för att minnas vilka kläder jag hade på mig på vilka dagar, hihih."

Jag skriver mest för att jag ska ha nåt kul att läsa hahaha.
Och för min familj o vänner när jag är utomlands
och man är lite extra orolig för mig
och saknar mig extra mycket och så.

Ibland brukar det poppa in nytt folk.
Hej hej, välkomna.
Men just nu så känns det bara sådär, jag är bäk in Sweden.
Folk vet vad jag gör.
Kanske inte riktigt vad jag tänker.
Så om jag tänker nåt speciellt så tar jag väl upp det.
Annars har jag väl inte så mycket mer att säga.

Jag äter, bajsar, kissar, pruttar, rapar, pratar i telefon, kollar serier.
Ah, jag gör väl i stort sätt som alla andra.

Jag har inga smaskiga hemligheter som jag sitter inne med och bär på.
Jag ägnar mig inte åt vad som hänt i kändisvärlden eller på modefronten.
Eller jo. Mode kan ändå va kul.

Jag har massor av fina kläder jag kan visa upp,
och ta kort på, men näe, det är inte min grej.

Min grej är att ta upp saker jag tyckt vart extra roligt eller extra tråkigt.
Bara för att jag kanske skriver om två jobbiga saker på raken,
betyder inte det att jag är inne i en deprimerande period av mitt liv.

Då behöver jag inte kommentarer som ska säga att:
- "DET FIIINNS FAKTISKT FOLK SOM IIINTE ÄR SÅ SOM DU SKRIVER."

För det vet jag redan.
Jag kan det där med folk.
Om jag skriver t ex: Folk är idioter.
Och använder mig utav ordet "folk".

Så betyder det inte att ALLA är idioter.
Jag tycker inte att min mormor är en idiot, inte heller mannen i kassan på ica,
om man inte förutsäger att han knapprat in fel pris varje gång jag handlat där
och gjort krokben på mig när jag packat in mina varor och vart redo att gå.

Orka med nördiga estet-surtanter som smygläser min blogg
och är här bara för att klaga.
Hahah.

Jag tjänar inte pengar på den här bloggen.
Jag har inte tiotusentals läsare som ser upp till mig
och ååå vill bara vaa som mig och kläää sig som mig och berätta skäämt lika braa som mig.
Jag har inte heller tiotusentals läsare som hatar mig och vill kasta bajs på mig.

Jag tänker skriva hur mycket skit jag vill
och de som väljer att läsa är välkomna och göra det på egen risk.


Kommentarer
Postat av: saraliicious

HAHAHA snacka om att vara deprimerad:D
jag tar den risken..

2008-03-27 @ 07:33:08

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback