Bloggen sönder.

Igår var bloggen sönder på kvällen aka natten.
Och jag var helt pirrig i fingrarna ville skriva nåt.
Så jag var tvungen att skriva i anteckningar på datorn
och posta in det nu.
Väfän, man vill ju inte ha slöseri på tankar inte..



Haha fan..jag har inte satt min fot ute på 2 dar..e inne på tredje nu.
Inge bra..men jag mår bra!
Man behööver fakiskt inte gå ut varje dag.

Fan hemma e bäst.
Vill jag ha frisk luft kan jag öppna fönstret.
Inge mer med det.

Går jag ut så slösar jag bara pengar.
Hemma softar jag och kollar serier.
Chillar med mannen.
Lagar mat och gör avslappnade grejer.
När man går ut måste man klä på sig ordentligt, fixa sig,
spendera, frysa, bli påregnad..a men massa jobbiga grejer.
Hemma kan man bajsa när man vill, äta när man vill, krypa upp i soffan me täcke när man vill
och allt när man vill.

Äe, hemma är bra.

Men imorn, då måste jag andas in lite förorenat.
Man inte sitta här hela dagarna och kolla på desperate housewives och äct som en också.
Äe, här blire ändring!

Men nu ska jag tvätta mina inköpta sjalar från Brick Lane market.
Dom luktar som en blandning mellan tant, rök och secon hand.
Äe, men inte längre! Snart, när jag tvättar dom.

Förresten så har jag målat mina naglar igår - HOITFULT och det börjar redan gå bort, måste göra om.
(Jag kunde inte gå ut, - för jag skulle måla naglarna.)
Hahah.
French maniqure, so hot right now.



Ja, imorn är ju idag, och idag ska jag ut och promenera
och göra lite sånt.
Det är bra för soulen.

Hahah, Linus förresten, my roommate, han är vit i huden och svart i soulen.
Hahahah.




Kommentarer
Postat av: Mika

haha juuste, sjalarna...cookie använde sin igår, men hon tvättade inte den hahaha

2008-03-10 @ 12:31:52
URL: http://lamika.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback