Blöt toasits.


När jag blir kissnödig är det inte sådär,
JAG ÄR KISSNÖDIG MÅSTE GÅ MÅSTE GÅ UR VÄGEN!
Utan då kan jag få första signalerna om kissnödighet..
Det går 10 min......
20 min.........
30 min............
40 min..............
50 min......

*Glömt bort.

Sen kanske jag går upp och dricker vatten eller cola och då WOW
SPRING SPRING SPRING!

Snabbt skare gå, ner me brallerna gör sin grej.
MEN, när man står där med rumpan i vädret och kommer på..
VÄNTA! Vad var det jag såg?......................

Det finns en droppe på toasitsen...
Då blir allt bara sådär.. NEJ!

image345

Det behöver inte ens vara någon annans kiss.
För det mesta är det ju vattenstänk från blöta fingrar de
2 sekunderna innan händerna nått handduken för att torkas.
Men ändå.
Det är jobbigt när man missar de här dropparna och
känner hur de går in i rumphuden.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback