En vanlig vardag

Idag har det vart en sån där hemmig dag.
Då man bara slöar hemma och VILL göra saker men inte orkar.
Då man inte orkar göra saker helhjärtat.
Då man lyfter armen och den snabbt faller tillbaka igen.
Då inget är en grej.

Alla har känt sig så idag.
Men vi pallrade oss ändå iväg till KFC för att käka.
Äe, det var gott.

Sen kollade jag och Gynning hahah fel.
Sen kollade jag och Mingi på Gynning medan Leo vilade
och Cookie levde sitt eget liv.

Nu planerar vi hur vi ska möblera de 3 möbler vi har i vardagsrummet
för att det ska bli som bäst och bekvämast för oss att kolla film allihop.

Cookie och Leo ska göra marängsviss och jag ska koka brysselkål till mig.
Tack Mingi som fick mig att komma ihåg att brysselkål existerar.

Imorn måste vi pressa in så mycket aktiviteter som möjligt för dan.
Vi måste hinna:
  • Gå på marknad
  • Shoppa lite gräjjer
  • Se Londons Bredäng aka gherrow
  • Se lite sevärdheter
  • Shoppa lite mer.
  • Posta brev.


image299





Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback