Errad for livet.

Vi promenerade allihopa igor efter att ha vart po sjukhuset.
Jag har alltid tenkt po det dar att man moste akta sig for hundbajs po gatan.
For har verkar ingen husse eller matte bry sig om att plocka upp efter sig.

Iaf..Vi gick mot bussen och plotsligt borjar jag kenna att det luktar mat..
Mm..fett gott det luktar tenkte jag och borjade bli hungrig.
Jag kollade till och med runt for att se vilket fonster, eller vilken restaurang det doftade so gott ifron.
Nar vi fortsatte go so borjade det lukta aekligt istellet, FETT ekligt.
Tekte for nesan med min sjal och fan..jag mor illa bara att skriva om de..
So sog jag verldens storsta bajshog med korvar i olika nyanser av brunt.

FYFAAAN ASO!
Caca liksom. Kacka.
Jag blev arrad for livet.

Det som stor mig mest ar att jag tyckte det luktade gott forst.
OOOOOH jag blir arg po mig sjelv hahah.

Mor illa nu.

Kommer fo mardrommar inatt.

En gong dromde jag en sjuk drom, att Alex och vor granne Nahom bajsade rabarber i diskhon.
Vi var typ 9 bast.
Kan fortfarande inte eta rabarberpaj.

Ae fan, nu moste jag eta en chupa-chups klubba me cola smak for att ekelheten ska go over.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback