Ett skämt.


Aså skojar dom med mig?
Varför kommer det alltid upp hinder?
Varför är England ett så idiotiskt land?
Inget funkar som det ska här.

Som en go vän, Damien sa till mig.:..

"Sweden is like being in the future"


Man tror liksom att man ska åker framåt i tiden hela tiden..
Men här åker man bakåt.
Jag kan inte förstå det, det är ett så stort och känt land..!
Sen kanske Sverige haft mycket dötid på att bygga upp landet,
men a det är inget jag tänkt ta upp i dagens ämne.

Men a..bäk.....det kanske var bra förut, bara att
ett visst folkslag kommit och tagit över landet med sina inhemska grejer.
Jag skojar inte..

ALLT ägs av dom och ALLT är deras.
Gatorna är deras, skyltarna är deras, maten är deras, affärerna är deras, bankerna är deras,
folket är deras, språket är deras..ALLT!

Okej om dom gjorde ett bra jobb..Men det gör dom inte heller.

Ingmar, 57: -
Allt det här är ju bannä mäj luurendräjeriier, och det accepteras INTÖ!

Jag är absolut ingen rasist, som många Ingmar och Gunillor i landet,
inte heller som en sur gambianmamma som tror att hon är bättre än alla andra på att laga mat.
Eller som en brittisk uteliggare som fnyser och fräser för sig själv så fort te x jag går förbi.
men det vore fel att säga att jag inte har fördomar.

Jag kan säga,
att jag har fördomar mot alla som har fördomar,
och fördomar mot de som jag tycker förtjänar det.



image319

Den här t-shirten upptäckte Mingi på Camden Market.
Hahah, så skön!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fint t-shirt kan du köpa den åt mig

2008-03-07 @ 22:19:34

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback