Hej sondag.

Det blev som jag ville tillslut.
Var ute po non asiatfest och hade fett kul faktiskt.
Har aldrig sett so mycke chinesepeole po ett o samma stelle huhuh,
Jag var liksom lengst i clubben hahah....
Men bra musik  var det.
O do menar jag inte sonher lugn Niaooo shiiii....maaaa...nngyuuu heee musik.
Utan det var vanli son her Appelbarrom-jeeaans boots with the fuur!

Just nu e jag hos mannen.
Det ar typ grabbfopollskvell o hans venner e her.
Vi ot pizza till frukost o de blev nestan soder att jag pizzade sjelv.
Men det var endo lite gott.

Ikvell har jag tvetttid och sen ere spend time with the fam.

Ae, hare bra grabbar!

Kommentarer
Postat av: morfin

Mig gav du faan i.

2008-03-23 @ 17:44:20
URL: http://morfint.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback