Jag ska bara..

Fan va god den var..min mat jag lagade nyss.
Aa jag vet, man ska inte snacka så mycket om hur bra man är.
Men ärligt talat jag är fan hoitgrym.
Hahah.

Let the good times roll *Gammal trött svart man som spelar blues.

Sen om jag är bra på annat det kan ju diskuteras..
Jag kan inte starta upp grejer typ.
Eller hålla nåt jag säger.

Tex med det där att träna.
Jag vill o vill o vill.
Men jag gör det aldrig.
För det är alltid nåt som dyker upp. Hahah.

Nu sist skulle jag med till gymmet, men min ursäkt var att jag hade viktiga grejer att göra.
Alltså posta ett brev.
Hahah, jag har inte ens tänkt på det ordentligt förrän nu när jag
och mannen min satt och prata om det.
Eller typ. Smågrejer som att jag säger att jag ska måla mina naglar.
Men a, det blir aldrig av.
Inte för att det är värsta grejen just det med naglarna..men träningen..
Näei. Jag måste skärpa mig!

Har redan börjat med hälsosammare mat.
Det är ju ett steg närmare.
Höhö.

image317

 - Pascaale..kom nu...
  - Mm..jag ska baraa..

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback