KLÄDTÄVLING!

Hur ska man få plats hela sitt liv i en resväska?
Säg mig?

Mm..jag vet. Det går inte.
Babyläp ska med mig i sin lilla varma väska så han är ok, där ere inge fara.

Mina kläder och diverse ägodelar ska på audition.
Finaste o bästaste och starkaste klädkandidaterna
vinner en tågtrip to London-Paris-Stockholm with me.
I trippen ingår uppvisning på Paris gator, samt Stockholms då.

Jag kommer få svårt att välja ut vinnarna.

Det kommer bli kul att träffa släkten igen.
Har inte sett dom på flera år, bortsett från min ena kusin som kom över till Sthlm i somras.
Nu blir det lite reunion, eftersom pappa och mindsta storebrorsan(höhö) åker Pärris också.

Äe, det här blir nog en bra avslutning på mitt äventyrliga svängiga Londonliv.
Blir tråkigt att lämna min man bara..

Två timmar senare..........

Hahah..vi är så rändom.
Vi åkte buss in till stan in de miedl of the nait för att käka på Subway.
Äe, vi är roliga vi.

Kommer sakna alla de rändom stunderna vi har..o nu åker jag liksom.
Helt rändom med 2 timmars förvarning som inte riktigt togs på allvar.
Men a..det är kul att vara spontan ibland.
Inget ska behöva va en grej.

Fan jag är helt bajsnödig.
Fortfarande.
Trodde jag var done for 2night men bajset o hans vänner står och knackar på och känner sig inlåsta.
Men näei.
Får handskas med dom imorn,
nu ska jag kolla serie med min man.


image330

Babe och jag på New Yorks gator




Kommentarer
Postat av: Mingi

jag är fortfarande helt suprised att du bara ska åka men jag måste nämna att leo ser helt gherrow ut på bilden ;)

2008-03-10 @ 12:36:00
URL: http://lamika.blogg.se
Postat av: Anonym

ni är snygga men är det så varmt eller är ni i london det är ju bara mars månadinte augusti -inte ens juni

2008-03-10 @ 21:56:55

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback