Linus badar.

Hahah.

Det låter roligt.
Det är sådär att jag börjar fnissa för mig själv.

Kan tänka mig honom bara sitta där blek och naken i vårt äckliga badkar.
Man vill inte bada här.
Leo duschar med badtofflor liksom.
Jag gör inte det.
Men jag vill inte nudda nån vägg, eller duschdraperiet, även fast jag städat med klorin överallt.
Näe aså, det känns bara jobbigt.

Man vill inte nudda nåt, och där sitter Linus med sina skära skinkor i badet.
Med huvudet lutat mot den äckliga kanten där Gängsta låter sin ruttna rump-tvättduk ligga.
Äe, vissa grejer förstår jag mig bara inte på.

Jag tänker inte bada förrän jag kommer tillbaks ti mamas o papas hus.

Det här badkaret i London känns så utsatt på nåt sätt.


image313

Hahah, ja oj ja.
Nu är inte det här vårt badkar.
Hahah, men vårt är inte långt ifrån.



image314
Kolla han, en man från Azerbadjan.
Han badar liksom i olja.
Tänka sig..


Äe, nu är jag helt mätt på mat.
Har käkat linser och brysselkål.
Brysselkål makes the dodoo sliiide.
Hahah, äe, hej på er.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback