Listerine


Fan vad jag älskar listerine. Trodde jag.
(Listerinna - po polski)
Men nu har jag fått sådär jättesträv tunga som om jag bränt mig på varmt te.
Jag hatar sträv tunga ååååååååååååå!
Vafan ska man äta för att strävheten ska försvinna?
Känner mig som en lapande katt.

Jag frågade Cookie.
Hon ba: grädde.
Och då blev det sådär uuughh!

Sådär att mitt ansikte skakades o min mun bara hängde sådär dallrade med tungan ute.
Hahhhah jag vet att du prövar nu för att känna igen dig.

Fett jobbigt. Grädde. Kan ändå tänka mig att det lenar lite.
Men då mår man illa istället.
Men, kanske en frukt?
ABSOLUT INTE KIWI!
Kiwi de e en sån frukt som gör tungan sträv också.
Ja, jag är inte dum, menar inte att jag slickat på utsidan.
Det kanske är dom där svarta prickarna i kiwin som strävar till det på tungan.


image326

I detta fall var det lite torrt vin från Chile som strävade till det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att nar man bränt sig(på tungan)ska man strö lite socker o det vet du oxå men har tydligen glömmt

2008-03-10 @ 22:00:52
Postat av: Pascale

Mamma jag kan inte alla bulgariska häxkonster =P

2008-03-10 @ 23:25:20

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback