Livet i Sverige.

Ligger med babyläp och tjillar på min lilla säng.

Har fortfarande varit i ide.
Vet inte vad det är med mig, eller jo, det vet jag faktiskt.
Men sjelva grejen är att jag är trött hela tiden och inte har någon energi till nåt.
Men ikväll vill jag uwt iaf. Bara för att.
Ute är kul.

Varför vill ingen ut?
Min enda kompis just nu är 4 år och ska gå och lägga sig snart.

Jag vill ju skåla och snacka hoit.
Nåväl..får ägna mig åt hemmagrejer ikväll om inget dyker upp helt rändom.

Det finns faktiskt en massa grejer jag kan göra..

Jag kan:
  • Plocka upp alla monopolpengar och monopolgubbar som ligger på golvet.
  • Packa upp mina två överfulla resväskor.
  • Ta ett långt tjejigt bad och fila mina spruckna hälar och lägga hårinpackning i mitt slitna hår och dylikt.
  • Kolla serie, har en massa nya avsnitt o ta igen.
  • Bygga pussel, fast det har jag redan gjort hela dan förutom när jag gungade i parken och klättrade i berg fast jag hatar naturen.
  • Lägga labello på mina läppar eftersom dom reagerade på den starka kylan.
  • Eller så kan jag fortsätta leka med min nya leksak...........

image335

Känner mig nästan som en arabman på tåget som
leker med ett pärlhalsband samtidigt som
han skrattar sig gott med en god vän från samma
land, med rund mage och korta ben.
Bara att jag skrattar inte.

........................


..............................

Nu stormade min 4årige kompis in här och
satte sig med sina parken-byxor som han hade idag
när jag gungade honom och när han åkte ruschelkana.
Det är ganska jobbigt med tunnelbanekläder och parkenkläder på obäddad säng.
Barn brukar inte förstå min grej iaf.
Ifall jag klagar så kommer han bara kolla på mig som om jag vore dum i huvudet.
Ungefär så gör väl alla andra också, fast inte Cookie, hon börjar ta efter,
men jag kan fortfarande inte förstå att hon knöt runt en begagnad sjal från
en marknad utan att tvätta den först.
Hahahahah.


image336

Nu vill han ha köttfärs också, från ingenstans.
Fast jag lagat wok.
Min leksak snodde han också.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback