Marknad i Paris.

Bonsoir tout le monde!

Idag har jag varit po marknad.
Det har vart den roligaste dagen hittills.
Iaf den mest skrattiga.

Ang mitt forra inlegg..
Mamma jaa jag vet, jag var ju knappast 18 monader ner jag forst fick skala potatis soklart,
men jag var ju typ 5,6 or. och det ar tre ggr so lite som 14.
Nu ska vi inte exageréra.

Iaf idag har det vart en bra dag,
Pappa var barnvakt till oss "barn" och vi har barnslat oss.
Huhuh, mest Alex, fast han e redan som en stor bebis.

Har treningsverk av all skratt haha.

SKa ha seriekruig me mig sjelv snart efter att jag pratat klart med min man!

God natt po er!


Kommentarer
Postat av: cookie

du e nt i london, du kan nt ba ha serie krig när du är i paris haha. de går inte. då ska du titta på typ,ace ventura som är dubbad på franska på M6

2008-03-17 @ 19:41:02
Postat av: morfin

Pitt.
Hihi.

2008-03-17 @ 23:46:04
URL: http://morfint.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback