Natta,Carrow o typ Sanna.

Heeeeeej! *Viskar med dålig andedräkt.

Just nu ligger det en liiten liiten människa i min säng, + mitt gosedjur Patrik.
Den lilla lilla människan rör sig väldans mycket och har dreglat på båda mina kuddar.
Men det är bara gulligt.

image342


Idag har jag vaknat i god tid, av mig själv för att gå och jobba på mitt gamla värdelösa jobb, och sen fiwkat med en arbetskamratski.
Hahah, hoppas min chef ser det här nu.
Hej hej!

Näe, jag larvar mig självklart.
Men man har ju läst mycket i tidningarna, inte jag då för jag läser aldrig tidningar,
men andra vuxna och så.
Man har ju hört att folk får sparken för att de skrivit om sina jobb på bloggen,
eller att man letat efter en persons blogg för att se om man ska anställa personen eller ej.

Tjaa, det är väl bra.
Så får man reda på om det är en person med lite vett i skallen eller ej.

Jag är väl en rätt så barnslig och babblig person.
Jag brukar skriva lite taskigt och drivigt.
Men jag är ingen dumstrut för det höhöhöh.

Anställ mig så får ni roligare på jobbet, dessutom är, eller a,
det viktigaste hahahah är väl att jag är social, arbetssam och service inriktad.
Glider in med min egen lilla toutch och charmar gamla tanter.
Och äckelgubbar. Usch.
I London är det nog värre än här.

" - Kom in tomoro, bring blak pant, no tshirt oke?"

Huhuh..
Iaf..mina arbetsgivare får gärna kika in här.
Jag letar ju inte jobb som revisor direkt.

Vad är en revisor föresten?
Hahahhah, näe, ja skoja.
Jag VET vad det är.


............................


Det är nånting viktigt såklart!

Fattar väl alla!




image340

Tänker på min man som är långt långt borta..
Skoja! Det gjorde jag inte alls.
Inte på bilden iaf.
Det var bara en pose, men på riktigt gör jag det..

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback