Ny serie

Det var längesen jag skrev nåt om serier.
Jag har startat upp en ny nu.
New Amsterdam heter den.

Och den verkar bra faktiskt.
Väldigt intressant.
Handlar om en man som inte kan åldras eller dö..
förrens han hittar sin soulmate.

Jag är sådär att jag bara vill ha roligt hela tiden.
Om jag ens kollar på tvprogram ska det vara roligt, eller åtminstone lärorikt.
Annars äre bajs.
Den här serien, New Amsterdam, den är ju inte realistisk egentligen.
Men den är inte sådär flygande trollkarlar, så a, den är lite godkänd.
Ska fortsätta med den.

Idag är det en mysa-i-sängen-kolla-på-serie-dag för mig
eftersom jag blivit lite sjuk.
jag har en del andra serier jag ska starta upp också.

En grej som jag tänkt på med I Huvudet På Gynning..
Jag gillar Gynning och allt.
Hon är rolig och sådär, knäpp och så.
Men hon vill! Och vill! Och vill! Så gärna bli känd.
Hon är så desperat att det nästan blir för mycket.
Hela hennes serie handlar om hur hon strävar efter att bli mer känd och det kan bli tråkigt i längden.
Hon vill och hon vill också.
Kan hon inte bara andas ut lite?
Äe, men jag diggar henne iaf.


image316

Kommentarer
Postat av: elsa

neeej aso, hon ska va som att hon vill aaaasmycket o göra allt, men hon gör det endå som att inget e en grej... förståru? så tycker jag iaf.

2008-03-06 @ 22:57:10
Postat av: Maja

Det är kul att det är en dansk i huvudrollen (för det är det väl?). Jag har inte haft möjlighet att se New Amsterdam än men ska nog kolla upp det så småningom.

2008-03-06 @ 23:09:16
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback