Packar väskorna igen.

Omagadomagadomagad!

Nu packar jag mina väskor och sticker!
Sticker till Paris och sen till Stockholm därifrån.

Börjar tröttna lite på London.
Det är kul och allt, but...is not easy..is not easy..

Sverige kanske har en del att erbjuda mig trots allt.

Nåväl.

Nu är jag helt uppspelt att jag luktar svettig gambiankille på krogen.

Måste duscha och packa och samtidigt ta hand om min man som fått värsta allergichocken.
Stackarn..

Shit..nu börjar liksom..ett nytt kapitel på mitt liv.


image327






Kommentarer
Postat av: Mingi

vavava vadå ska du oxå till france nu? sheet fan va rolit när kiommer du till sverige då?

2008-03-10 @ 12:34:07
URL: http://lamika.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback