Pannkakor och film.

- "Pruttpannkaka har du ätit det nån gång?"
Ropar Leo ifrån köket. (Helt barnslig)

Själv sitter jag i vardagsrummet och ska precis börja kolla på en film.
Brick Lane heter den.

Tänka sig. Passar väl lagom bra.
Vi bor ju nära Brick Lane.
Vet inte riktigt vad det handlar om.
Men det är nåt om folkslaget jag babblade om tidigare.
Passar väl ännu bättre för det också.

Jag skulle egentligen sova middag, för ett tag sen..eller a.
För två timmar sen. Men jag låg där i mörkret och vände och vred mig.
Fett onödigt. Var ju inte ens trött.

Så jag gick upp och gjorde nåt jag gillade istället.
Päncakes.
Mina pannkaker ska vara lite tjocka och inte well done.
Det är då dom smakar som bäst.

Leo envisades och ville absolut inte ha pannkaker, men nu står han där själv och steker.
Och nu börjar min film.

Hejs.


Hahah..det gör den inte alls det.
För det är ju faktiskt jag som bestämmer när den ska börja, när det ska bli kisspause och när det ska vad som helst. Baby-Läp is the shit.
Nu sätter jag på filmen..


image320


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback