Paris dag 2

Allô!

Sitter hemma hos mina kusiner och chillar.

Igor tog jag toget fron London hit.
Slapade po mina tunga veskor och allt var bara jobbig.
Visste att toget oker under vattenytan men visste inte riktigt hur.
Ner jag var mindre fick jag for mig att man okte i en glastunnel och jag var helt fashinerad over det.
Sen har jag bara vext upp med den tanken.
So jag blev helt besviken nar den okte under underjorden och allt bara var morkt.
Haha.

Sen motte pappa, min brorsa och min farbror upp mig po togstationen.
blblblalblblabla.
Sen okte vi till sjukhuset och helsade po min farmor.
Jag var so glad att se henne igen..
Och lycklig over att treffa nestan hela min familj fron pappas sida.
Mami(farmor) mindes mitt namn men sakert inte riktigt vem jag var..
Hon kallade mig for Poaskai och pratade nestan bara creol.
Men hon ar otrevlig mot alla kvinnor, veldigt aggressiv mot personalen, men mig var hon snell mot
och holl min hand, so hon kenner vel att man er familj endo.

Jag hoppas att vi hinner gora mycket under denna korta vistelse.
Fett kul att Alex er har, brorsan Alex, farsan Alex.
Det var lengsen vi boda var har tillsammans, typ 7 or.

Min farmors legenhet bringar tillbaks so monga minnen, och sengen vi sov i, alla barnen runt om vor mami..
den kendes so stor po den tiden, ur ett barns ogon..
Men nu sog vi att den egentligen var hur liten som helst.
Haha..Fattar inte hur vi fick plats.

Men men..

Livet ar underbart.

Jag ar lite ledsen att jag lemnat Leo..och London, men samtidigt glad att fo se alla igen.
men som jag sa..
Jag ska ge mig sjelv en present eftersom jag inte bolade haha.

Salut à tous!!

Ska dra.

Det ar heelt gherro nu i Paris..
Det har forendrats hoitmkt sen jag var har sist.
Graffitti overallt.

Deras securitas gor omkring med farliga hundar po togstationerna.
Och po varje station finns det en ecklig inburad kamphund som skeller po alla.
Po bussen har alla svarta po afrikansk musik hogt po mobilen.
I Sverige hade non fornem Britt-tant blivit irriterad, blengt ilsket och mumlat nogot for sig sjelv.
"Ae, dom har....VILdingarna setter po sin dunkadunka.
Ae dom har inge hyfs och visar inge respekt fur sine medresenerer!"

Haha, men her ere typ ingen grej och ingen vogar vel seja not heller.

Aja, hej do po riktigt nu!


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback