Paris dag 3.

Haej keara veannur!

Idag ere fars fodelsedag so ikvll blire partaj hear i huuse.
V har precis vart och handlat, Alex, jag och kuseinerna.

Jag har haft versta oturen idag.
Gick forst in i en stolpe som nadde mig upp till loren och blev utskrattad.
Fett ont har versta blomerket,
sen fick jag not vasst djuupt under nageln so jag blev vindogd och snurrig.
Blodde gjorde det ockso.
Varfor mor man illa om man gor illa sig po fingrarna?
Jag har endo stott ut med en del pain ner jag tattarerat mig o so,
men so fort jag skadar mig po fingrarna blir jag tjurig.

Nu ska jag dra min lillkusin i horet o retas!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Mingi

haha pac du är så bäst

2008-03-14 @ 22:53:19
URL: http://lamika.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback