Salut

Gomorron huhuh,
Vaknade nestan nyss.
Kollade 3 Desperate Housewives avsntt inatt.
 A jag er helt efter, har precis startat upp den.
Jag ger inte grejer chanser ifall dom redan gott po teve o so,
men jag gav den en shot.

Idag har jag gjort not som jag alltid hatat - Att skala potatis.
Fan va jag hatar det.
Men jag erbjod mig att gora det iaf, tenkte spela helt vuxen.
Jag har nog jobbiga men for livet fron ner jag var mindre
och lekte lotsasdockhus med Alex hahah,
ner mamma plotsligt kunde ropa:

"PASCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALE SKALLA POTATTIS!"


Och jag var tvungen o gora de med mina smo hender hahah.
Nu tenker ni sekert "Men guuuuu, att ingen anmelde det till BRIS for slavhandel av barn!"
men naei de e ingen grej i invandrarfamiljer.
Hahah,

Ae..skemt o sido, eller a det var ju inget skemt egentligen men a.

Har i Paris e vel att bra, lite trokigt bara for min faster e fett overbeskyddande och man e liksom 30 bast snart.
Jag har vel varit utan parrents lite overallt i verlden nu men det verkar inte reknas.
Alex har barn o allt men han for inte heller go ut.
Hahah..
Dom ser vel oss fortfarande som lilla Shichi(Moi) o Sacho(Alex)
Shichi e mitt smeknamn sen jag foddes typ.
Det betyder tjockis.

Kollade runt lite her po min kusses dator o kolla vad jag hitta, en omgjord bild po mig.
Helt fron ingenstans.
Ser nestan ut som en liten bajonce hahah.


image333


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal va du när du fick skala potatis -tyyyp 14år eller 18månader

2008-03-16 @ 16:36:20
Postat av: showiit

Skala potatis är inte det ända jag får göra, haha

2008-03-16 @ 17:27:17
URL: http://showiit.blogg.se
Postat av: cookie

haha de va jag som gjorde om den där bilden.
vist är det liite jobbigt,man måste nästan hålla hennes hand över gatan

2008-03-17 @ 19:37:38
URL: http://cookielainen.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback