Soyakakisar

Att vara laktosintolerant innebär för mig att jag inte kan äta glass som vanligt..
choklad..potatisgratäng..ost..

A men sånna vanliga grejer som inte är en grej för andra.
Jag vill kunna äta det och må bra och allt, men det går inte.
För så måste jag spendera mina dagar med att rusa in på toa stup i kvarten, få dålig andedräkt och sånna saker.
Dödliga pruttar..a men ni vet.
Det måste ju ut på nåt sätt.

Men eftersom jag inte orkat bry mig ordentligt och vill kunna leka som alla andra barn.
Så har jag inte lyssnat på min kropps signaler.

Men nu fan, NU! - Ska det bli ändring på det.
Och det har redan börjat.
Jag har tecksempel börjat med soyamjölk till flingerna.
Och nyss kom jag på en hoitbra idé.

Lyssnalyssnalyssna......*fniss...

Att göra pannkakor med soyamjölk..

*fnisss

*Änn suum gööökns..hahhahaha

Jepp. Hoitbra blev det faktiskt!

Verkligen nått o rekomendera.
Det blev nästan gowdare än vanliga tråkiga komjölks-pannkakor.

Åååaaah ni får så tråkigt!
Ni får bara vanliga pannkakor haa haa haa

image315


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback