Spindeln.

Fyfan..

Igår natt åt vi banan.
Skrutten fick ligga kvar på sängbordet..och guess what..
Imorse skulle jag slänga den och då upptäckte jag "till min stora förvåning"
en stor hårig spindel.
Säkert importerad med lastbil från Bangladesh.

Jag blev fett rädd och hoppade upp och visade min tjejigaste sida.
Leo var precis på väg till gymmet och ville lämna mig helt ensam.
Bara jag och spindeln.
Men näei fan han kan inte bara slippa undan sådär.

Tillslut gick han ändå och jag satte igång och vända upp och ner på hela rummet
med ondska i ögonen.
Jag hade fragda runt munnen.
Mina näsborrar vibrerade.
Håret mitt stod åt alla håll. (Som vanligt då)

Och allt var bara som i en dröm.
Men jag fick det så rent som det någonsin varit.
Putsade till och med fönster från utsidan.

De e därför jag ligger här helt utmattad nu..

men det klias fortfarande i mitt hårbotten..och på min kropp..

För jag hittade aldrig spindeln..
nu smyger den väl omkring under heltäckningsmattan..
Fy herre.

image324

Kommentarer
Postat av: sofia

du knäcker.

2008-03-08 @ 20:58:08
URL: http://souuf.blogg.se
Postat av: Anonym

finns det bananer i banglad.det säkert va en tarantela från panama,eller från gängstas rumm

2008-03-08 @ 22:45:45
Postat av: Anonym

tänk om den förökar sig

2008-03-08 @ 22:47:52

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback