The Shit.


Aså.......jutub....e aså....så jäävla grymt!
Så jävla bra uppfinnelse.

Nästan det bästa på internet.
Vänta måste tänka...

Aa..det är fan det.

På jutube kan man hitta vad vad vaad som helst.
Och hittar man en låt så klickar man sig in på en annan
en annan..o en annan o en annan o bara blir sådär..åååååååååå!

Jag kan inte lyssna på mina zouk låtar på power hit radio,
Emtv och sånt.

Det fanns faktiskt en zoukclub som hölls förut i Medis, min dröm.
Sen lades den ner.
Men det var kärlek.

Iaf..på youtube finns det massvis av zouklåtar.
Folk krigar med zouk där.

Jag önskar att jag kunde få folk att lyssna på det.
Eller a, jag har väl fått en del att göra det.
Men mer sådär, SVERIGE LYSSNA PÅ ZOUK!

Men folk skulle va sådär, främlingsfientliga och sådär,
" - Me me me me me meh, va ere hää fö låt?
Äe, dehää känne vi inte igänn!
Förstår ju inte ett ord av vad dom säggger!


Näe, men man behöver inte förstå exakt vad de sjunger i en låt
och vad dom menar och vad dom vill få ut av låten för att den ska vara bra.

Jag har massa låtar som jag inte förstår ett piss av,
men jag sjunger ändå med för full hals.......
TILLS en person från det landet går förbi då sänker jag mig lite...

Hahahah, som när jag fick en jättebra tanzaniansk låt av Leo lite i början början.
Jag ville verkligen sjunga den högt och med känsla, men då var jag för blyg.
Han vet väl hur låten ska sjungas och så
och där kommer jag som en musiklärare och försöker stampa takt.
Äe.

Sjunga högt och fritt på främmande språk gör man bara i ensamhet.







Ibland önskar jag att jag är tjejen som sjunger hahah.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback