Alldeles emmsam.

Är jag.
Sjuk och bara ligger i min säng och väntar på bättre tider.
Har inte kunnat träna igår och det blir nog inget ikväll heller.
Men a, what to do.

Har kollat mina Desp-avsnitt. (Desperate Housewives)
Ligger på S03E22 nu.
Åah, älskar Desp!

Allt jag vill är att Mike Delfino och Susan Mayer ska be together again.
Heheh.

Precis som med mig och Leo då.
Fast vi är ju tillsammans.
Men vill att han ska komma hit nu på momangen.

Tack för kommentaren förresten. Leo.
Den anonyma om att jag är så rolig.
Nu behöver inte Elsa tro att jag skriver och postar dom till mig själv.
Höhöhö.

Äe, nu ska jag fortsätta kolla serier och tänka över vad jag är sugen på.
Jag vill egentligen ha chips.
Fast bara några stycken.
Men mest vill jag ha våfflor med jordgubbbsylt och grädde.

Ah!

Åhh fan vad jag vill ha det.
Jag kommer må mycket bättre.
Jag kanske till och med blir frisk!
Och det här behöver inte betyda att det drar ner min träning.
Jag är sjuk, jag behöver sånhärnt.
Vafan. Det är inte såå onyttigt.
Tänk er. Smör på mackan, ja, det brukar jag ha.
Socker i teet, ja det brukar jag ha.
Socker i gröten brukar jag inte ha numera och då kompenserar det
om jag äter några våfflor med liite fett i och liite grädde på.
Eller a jag ska inte ljuga.
Jag kommer ha MASSA grädde över (laktosi)
JAA! Våfflor ska bli min middag.
Punkt slut.
Jag går ner och handlar omedelbums.


image377

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback