Ångest.

Hahah, jag vaknade upp med värsta ångesten.
För igårkväll, eller a, i natt, så var jag hoithungrig.
Men jag hade redan lagt mig to bed och allt,
så det var inte pall att gå upp och hålla på.

Visste att jag hade ett paket Ballerina-käääk. (Kääk betyder kex tror jag, på arabiska)
Hahah, fett fult.
A men a. Jag åt upp hela.
Dom var inte ens till mig, men a vem skulle märka det in the miedl of the night.
Så nu ligger dom i min mage och jag har inte ens morgonbajsat.
Inte för att jag brukar morgonbajsa.
Hahah. JAAAAG bajsar aldrig!
Jo, men inte det första jag gör på morgonen.

Det är där ångesten kom in i bilden.
På morgonen, när jag vaknade med jobbigt oborstade ballerina-tänder.
Och massa onödigt hoit i magen.
Jag som har slutat med sötsaker och verkligen kämpat!

Så det fick bli en morgonprommis för mig.
När ja väl gick ut, så blev det morningrun istället.
Mycket bättre, mycket roligare, mycket effektivare.
Äe, det gjorde jag bra.

Min första frivilliga ute-på-morgonen-spring.
Äe..det kanske inte verkar som värsta grejen för er, men för mig var det det.
Höhöh, och jag mår suveränt nu kan jag säga.





Jag blir glad när jag ser den här bilden.
Den heter: warriors-masa-run-marathon.
Höhöh.
Kolla skorna av bildäck.
Heheh, jag har alltid varit lite fashinerad av massaier.
Jag har faktiskt ett massai-halsband som är jättefint..

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback