Bäk on träk.


Chaabaa!
Im Bäk.

Kan nästan säga att jag är frisk nu.
Var på gymmet idag med brorsan.
Alltså min brorsa på riktigt, inte sådär: Brushhäään va händish!

Blev svettig direkt efter 3 minuters hej-o-hå-uppvärmning.
Man märker verkligen skillnad när man varit sjuk ett tag.
Hade ställt in maskinen på 10 min, men det blev 4.
Det stod en kille på maskinen brevid mig som hade så äcklig svettlukt att det var helt sjukt.
Jag höll på att spy. Som vanligt då.
Jag skäms över mig själv..

Såå aaah! Det var dääärför!
Jag slutade inte för att jag var lat.
Höhö.

Men annars körde jag på rätt bra faktiskt.

Sen har det nog inte hänt så mycket mer i mitt liv.
Jag har blivit en riktig serie o film-människa nu.
Jättemobbat.
Men det är ändå kuwl.

Äe, nu ska jag kolla klart min moovie.
27 Dresses, och sen drar jag igång några serier.

Hej på er!
Och hjärtligt välkomna alla nya gäster förresten.
Höhö.

Bajs



Kommentarer
Postat av: haily

U never fail to make me smile

2008-05-08 @ 02:37:39

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback