Bayonce.

Jag har alltid tyckt att Bajonse är så jävla snygg.
Hon liksom..a men allt hon gör blir rätt.
Vad hon än sätter på sig blir snyggt.
Hon är bara såå grym!
Tänkte jag.........tills jag såg denna bild..





Thööö FÖÖÖK?!?!
Vad har hon på sig?
Hemskt!

Jeansen var hemska.
Tröjan var helt hemst.
Jag hade långkallingar i samma material som såg precis likadana ut.
Med blommor och allt.
Men då var jag 8.
Klippningen på tröjan var sjukt fult.
Och RUDE GYAL t-shirten över var HELT ful.

Hela missmatch-stilen var föör missmatchad.
Jo, bilden är nog ett par år gammalt, men ändå.

Men a, hon är jättesnygga i allafall.
Nu är hon gravid också...sägs det..roligt..
Höhöh.


Kommentarer
Postat av: haily

HAAAAAAAAAAAH!

2008-05-22 @ 23:56:38

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback