Förresten..

REEEEEEEEEEEEEEEWIIIND!!



POL UP POL UP POL UP!!



Det var bara falskt alarm det där om min ajpod.
Den fungerar visst det!
Den har bara varit lite sjuk på sistone, men ah varrå?
Det blir ju alla.
Den är recovered nu och fungerar som den ska.
Det är bara det att den åldras och glömmer ibland bort att connecta med Babyläp..
Den blir liksom, jaha aha mhm vanurå aha joho aha ok, jag höör så illa..
Så jag får liksom. Ropa lite högre så han förstår.

Inge mer me de.

Så det SÅ! Helena.
Din iAudio eller vad den nu heter är hoitmobbad
och du lyssnar bara på den typ. Kanske en gång i veckan.
Medan min ajpod e min bejbi och vi umgås mycket mer.

Åaw..min Émpétrois





Je kiffe trop cette chanson!
Aka jag diggar den här låten fett mycke abå jao!
Bara att killen är lite corny i videon..




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menas med

"babyläp" hähä?

2008-05-17 @ 02:19:27
Postat av: Elsa

men gud att folk inte hänger MED!

vad babyläp é fattarjuvemsomhelst!

2008-05-18 @ 11:29:32
URL: http://bartendressa.blogg.se/
Postat av: Pascale

Hahah viist! Babyläp e min laptop som är min baby! Fattar ju vem som helst =P

2008-05-18 @ 13:15:14
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback