Glädje.

Jag är så glad.
Häppy liksom.

För jag har fått brev på posten.
Ett liiite tjockare och hårdare.
Ett brev ti MEI Pascale, skrivet med ful stil.
och en grejs i som jag inte kollat på ännu.

Åah Det här är inte min stil egentligen.
Jag brukar slita upp grejer o ta reda på vad det är direkt.
Men jag ska vänta lite..för att öka spänningen.

Gladast är jag för att jag inte förväntat mig det.
och får det right in time när jag mest behövde detÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Vad töntigt det där lät..men det var typ så.
Fan..jag har haft den hemskaste natten på länge.
Som att någon knivar mig i bröstet
och sätter sig över bröstet samtidigt.
Aah, den känslan gör att jag inte vet varifrån jag ska andas.

Äe, enough.

Nu ska jag kolla nogrannare på vare var i brevet.


image383

En av mina tre små änglar.
Lil' D 4 år kollar tv.





Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback