Hypokondri.

"Ordet hypokondri existerar inte i ditt ordförråd.
Du går nästan aldrig till läkaren och tänker sällan på sjukdomar."


Så det så, mamma.

Fast egentligen så litar jag inte på sånna här skojare-tester.
Jag går ju inte till läkaren för att jag varken har råd eller lust o lägga ner pengar på
idiotläkare som säger att jag blir frisk om jag bara går hem och tar en alvedon.
Nej, jag litar inte på läkare heller.
Äe, läkare gillar vi inte.
Jag tänker bli min egen läkare, och om ni vill kan jag fastställa symptom för er också.

"Pascale jag har ont i huvudet och jag kan inte sova om nätterna och jag har utslag på halsen
och på handlederna"
TYYYYYST! Ur depressed. Go home child.

Tro mig, jag kan.
Man lär sig efter ett tag.

Nu ska jag styra upp dedär honungsvattnet o microkudden.

image382

Kommentarer
Postat av: Sandra

Diggar din doktor-bild! Du borde göra fler sådana, Ha det bra

2008-05-05 @ 16:28:02
Postat av: Anonym

du behöver en psykdoktor också

2008-05-06 @ 11:07:17
Postat av: Anonym

ha-ha nu är jag nöjd o kan gå till jobbet medveten att jag HAR hämnats för min kidnapppade honung

2008-05-06 @ 11:09:49
Postat av: Anonym

ha-ha nu är jag nöjd o kan gå till jobbet medveten att jag HAR hämnats för min kidnapppade honung

2008-05-06 @ 11:10:28
Postat av: Psyk-Pascale

Jag har letat under min säng, nej, ingen död fisk. Jag har kollat i min jacka, nej ingen vitlök i fickan. Jag har kollat runt efter symboler för hämnd, men utan resultat. Om du tror att jag räknar "du behöver en psykdoktor också" som hämnd, så måste du anstränga dig lite till. Nu ska jag äta din tonfisk och sen din macchiato-glass till efterrätt. Ses sen!

2008-05-06 @ 17:58:11
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Anonym

det va din tunna o glassen vi kan dela på...men lämna min honung tillbaka.

2008-05-06 @ 22:32:41

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback